Betalingsformer

Kære medlemmer.
Betaling foregår kun via Bank/Netbank og som noget nyt på Swipp til 23342316!

1. Hvis du har mail: Der udsendes en mail med faktura til din mailadresse. Denne betaler du via netbank som FI indbetaling – starter med 71/ osv. Elektronisk indbetalingskort (FI-kort) Et elektronisk indbetalingskort er et indbetalingskort, der anvendes til at betale en regning elektronisk og erstatter et indbetalingskort i papirform.

2. SMS. besked hvis du ikke har mail. Denne vil indeholde de nødvendige oplysninger. Betaling på samme måde. Har du ikke netbank, kan det klares med en opringning til banken, hvorefter den overfører.

3. Brev. Hvis du ikke har mail eller mobil. Dette vil indeholde de nødvendige oplysninger. Betaling på samme måde. Har du ikke netbank, kan det klares med en opringning til banken, hvorefter den overfører.

Vi skal kende din mailadresse. Er der sket ændringer må vi vide det.
Venligst besvar ved at sende os en mail, så vi ved mailadressen er korrekt. Skriv dit navn på mailen, så vi undgår forvekslinger. Send til: post@edta-patientforeningen.dk

Hvis du ikke har mail besvar venligst SMS. med svaret: Ingen mail, samt dit navn.
Kontingentindbetaling udsendes 1. februar til betaling senest 8. februar.
Yderligere oplysninger finder du i næste nr. af EDTA-nyt